<$BlogRSDUrl$>

diumenge, de setembre 14, 2008

Una donar atemoreix els seus veïns fent vudú i conjurs de bruixeria a Andratx (Mallorca)

El 1996, la ‘vident’ va ser detinguda por disparar un arma per a «espantar els esperits»


«En menys de quinze dies nosaltres marxem de la casa i de Mallorca. Aquesta situació no la puc aguantar més. Vivim atemorits. El meu fill petit dorm a la meva habitació amb nosaltres i jo m'he comprat una pistola de pilotetes de goma d'aire comprimit per si esta dona intenta entrar a casa meva», així de clar i rotund es mostrava Riki, un veí del carrer Tords, en Costa de la Calma.
La història es remunta al mes de setembre de 1996, quan una dona de nacionalitat alemanya i que es defineix ella mateixa com ‘l'astròloga de Calvià', va ser detinguda per la Guàrdia Civil per disparar una arma «per a espantar esperits».
Ingrid Naumann, en declaracions realitzades fa quasi dotze anys deia: «no estic boja ni sóc una bruixa, com volen creure alguns veïns. El que jo faig és art i no bruixeria».
Transcorreguts els anys, la dona, segons consten en les nombroses denúncies presentades pels veïns de Costa de la Calma, ha tornat a molestar. «Les amenaces són constants. Ens diu que correm perill perquè l'esperit del seu marit, (ja difunt), està amb nosaltres i que ens atinguem a les conseqüències. Aquesta dona vol que ens anem de la casa en què vivim en règim de lloguer. Fa uns dies ens va dir que si no abandonàvem la casa ens anaven a segrestar el meu fill de poca edat», relata un veí.
Els residents de la zona té constància que la ‘vident' fa bruixeria i pràctica tècniques de vodú.
«A vegades la gent no es pren seriosament les nostres denúncies però viure les 24 hores del dia atemorits és molt dur. Nosaltres ja hem viscut aquesta situació en el passat i no volem que es repeteixi. Ingrid està obsessionada i diu que hi ha presències estranyes. Es posa perruques de colors, es passeja pel jardí i fins i to fa conjurs i encisos de bruixeria i rituals en la piscina. Una vegada inclús va llançar un pot de pintura vermella a l'aigua de la piscina i unes quantes herbes», finalitza un veí atemorit que prefereix mantenir el seu anonimat per por de represàlies.
«Segons sembla, les autoritats tenen algun problema per a localitzar la dona atès que quan els veïns presenten les corresponents denúncies, ella marxa al seu país natal i roman allà fins que les aigües es tranquil•litzen. Després torna i ens diu: «A mi la policia no em pot fer res. Sóc una turista alemanya i no em trobaran mai», Finalitza Riki.
L'any 1996, els agents de la Guardia Civil espanyola per a procedir a la seva detenció van haver d'entrar en el seu habitatge, que no tenia aigua i llum, i va ser localitzada amagada en l'interior d'un armari.
Els veïns clamen justícia i demanen la protecció de les autoritats.

Julio Bastida, Última Hora

This page is powered by Blogger. Isn't yours?