<$BlogRSDUrl$>

divendres, de febrer 09, 2007

Diuen que l'antiga piscina de Castellnou de Bages està embruixada


Una plana web que és distingeix per bajanades sensacionalistes de tipus esotèric explica (http://www.palimpalem.com/3/Enigmasdelmisterio/body5.html) que les piscina era els anys setanta i vuitanta una de les més concorregudes de la zona, fins que diverses morts van crear una espècie de psicosi col·lectiva entre els banyistes que van passar a considerar-la maleïda, sempre segons l'autor del lloc web.
En l'actualitat, segons sembla, pertany a l'empresa constructora Losada la seu del qual està en la carretera de Martorell, a escassos metres del recinte de la piscina, en lamentable estat d'abandó.
Reproduïm els relats fantàstics propis del cinema de terror: "Els meus amics havien estat a la piscina de Castellnou i em van dir que havien vist ombres i escoltat veus, mi les ombres - Aquella nit va ser la que més por vaig passar en tot la meva vida".
“Una vegada a l'interior de la piscina vaig passar per el costat d'un arbre que estava just davant d'una pedra i sense saber per que quelcom em va deixar paralitzat sense poder moure'm. En aquell instant vaig començar a plorar, les llàgrimes em queien soles, era mort de por i no entenia res. El meu company em mirava amb cara de sorpresa i assenyalava al meu voltant, i, segons em va dir minuts després, havia vist diverses ombres al meu voltant que m'impedien el pas. Una vegada vaig poder-me moure, vam tocar el dos.
“Altres companys van tenir una altra experiència aqueix mateix dia amb un gat que van veure mort a la piscina i que posteriorment van observar amb claredat que se'ls creuava davant del cotxe fent-los aturar-se justament a la sortida de la piscina. Segons van coincidir tots els ocupants del vehicle que van poder veure'l durant diversos segons, era el mateix gat que instants abans havia vist a l'interior de la piscina mort"...
Aquest és un testimoni que relata Miguel Ángel Segura, propietari de la pàgina i que afegeix la seva pròpia experiència amb les ubiqües i patètiques psicofonies.
“El dia 1 de Febrer vam realitzar diverses proves de tipus psicofònica a l'antiga entrada de la piscina, lloc on un grup de joves va ser testimoni d'estranys sorolls al mateix temps que segons les seves pròpies paraules s'alçava una agressiva ventada que va desaparèixer en l'instant que van eixir de l'entrada, com si alguna cosa volgués treure’ls d'allà”
“Nosaltres vam deixar les nostres gravadores en aqueix mateix lloc i vam obtenir diverses inclusions d'origen desconegut que semblaven voler dir-nos alguna cosa. Una veu ens va deixar enregistrada en la gravadora una paraula d'advertència ‘ATENCIÓ’ - aparentment totes les paraules en espanyol - , a continuació apareix una altra veu que diu ‘ESTIGUÉ’. Poc després vam enregistrar dues frases en els fons de la gravació com si fos un remor, una que diu ‘NO HA VINGUT’ i una altra més complicada d'interpretar que sembla deixar-nos una pregunta ‘EM VEUS?’
Sens dubte aquestes quatre veus ens van fer pensar força, però no havia arribat el més sorprenent. Això fou en analitzar l’enregistrament de l'altre aparell gravador quan ens vam topar amb dues veus aparentment intel·ligents que responien a les nostres preguntes. Davant una d'elles, ‘què es manifesta en aquest lloc?’, apareix una veu semblant al murmuri que havíem analitzat instants abans que ens diu ‘NINGÚ’ L'altra gravació psicofònica que vam enregistrar és sens dubte la més impressionant i possiblement la més fàcil d'interpretar, davant la pregunta que ‘quin misteri i enigmes guarda aquest lloc?’ apareix una veu greu i contundent que diu ‘AIXÒ MATA’

I després d'una sessió de terror, sona la música i ara una d'espies, si us plau.


This page is powered by Blogger. Isn't yours?