<$BlogRSDUrl$>

dissabte, d’abril 01, 2006

Un perruquer assassina el seu fill per ordre de Kali, o al menys això vol que es cregui
Lucknow (La Índia).- Un home indi ha llevat la vida al seu fill de quatre anys, després de començar a tenir visions de la deessa hindú Kali demandant un sacrifici.
"La deessa se m'aparegué i m'ordenà oferir-me a mi o al meu fill com a sacrifici", digué el divendres a la policia el perruquer de 28 anys, identificat només com Pramod, després de tallar la gargamella del xiquet amb una navalla als afores de Lucknow, la capital de l'estat d'Uttar Pradesh.
"Elegí el meu fill perquè si jo hagués mort la resta de la meva família hagués sofert", digué l'home.
L'esposa, Kusum, digué que el seu marit havia desenvolupat una personalitat paral·lela després que un familiar li donés un beuratge durant una disputa familiar per una propietat.
"Posteriorment, començà a acudir a un tàntrik (un màgic)", comentà la dona. Pramod li digué a la policia que el tàntrik li havia assegurat que la disputa per la propietat es resoldria si ell oferia un sacrifici humà.
"A partir de llavors, vaig veure repetidament la deessa Kali aparèixer-se davant de meu i demanar-me el sacrifici, que al final oferí", digué l'home. Kali és considerada la destructora del mal al panteó hindú.
El responsable de la policia Ashutosh Pandey digué que els oficials sospitaven de les raons per a l'assassinat.
"No descartem la possibilitat que el crim hagi succeït perquè Pramod sospitava que el nen fóra fill d'un altre home", explicà.
Reuters

This page is powered by Blogger. Isn't yours?